Sel korral osalesid meie
rahvusvahelises meeskonnas ka oma füsioterapeut Helina ja oma ameeriklane Greg. Greg
käis mastis ja omandas lennult muud vöörimehe oskused. Helina oli kõige kiirem
õppija, kes meil õpetada on olnud. Ainukeseks mureks oli talle põlvekaitsmete
muretsemine, et ei peaks siniste põlvedega koju minema.
Lisaks osales mõnedel etappidel veel
ka kogemustega vöörimees Marko.
Ruhnus sildumisel
kraapisime veidi JAZZ parrast. Tehniliselt komisjonilt saime aga selgust, et laevale kehtib viimasena
väljastatud mõõdukiri, kuigi ka varasemalt samal hooajal väljastatutel on
kehtivuse tähtaeg veel saabumata. Samuti tuli uus ülesanne spinnakerilt
purjenumber maha võtta. Kasutasime nimelt teiselt laevalt ostetud purje ja sama
numbriga spinne oli nüüd rajal mitu.
Ruhnu ringi ajal nägime lähedalt ka kinnisõitmist.
Kõigustes tegi Indrek oma esimese sildumise CASSANDRA roolis. Noore ja asjaliku mehena oli ta juba ise ka uutele meeskonnaliikmetele toeks.
Jaanis oli meile põletava ilma
leevenduseks maalinud mälupildi kõige kaunimast ja jahutavamast rannast, mis
Kõigustes ees ootab. Kohale jõudes oli aga seegi lahesopp palav kui supp ning
tuulepealsena viidikaid ning adrut täis. Ristisime selle asja kohe „kalasupiks“
ja järgmisel päeval suplesime merel, enne sissesõitu.
Greg ja Alo käisid külas uuematel paadimudelitel J-112 ADDELANTE, Italia 9.98 DIRECTO ja folkbootil GRETA.
Kõigustest väljasõidul tekki pestes kaotatud ämber jäigi õnneks ainukeseks
materiaalseks kaotuseks.
Kärdla linna sel korral ei näinudki,
sõitsime kohe otse üle südasuvisesse Haapsallu.
No comments:
Post a Comment